Myslím, že bude nový trend Rootovat nejen telefony, ale i automobily.
Když jsme u té rychlosti, striktni dodržování zákona neexistuje, nikdo to nedělá buď me k sobě upřímní, je to jen hloupá utopie a hádat se kvůli něčemu takovému je blbost.
Dále si myslím, že by mohli být rychlostní limity posunuty na 2x, kdyby si lidi nekupovaly auta, ktere jsou bud vraky co nemaji nic delat na silnici, nebo jejich ovládací vlastnosti jsou pro samotneho řidiče nebezpečné, nebo jim to vůbec nebrzdi a v neposlední řadě na silnici nepatří lidi pro které slovo reflex je sprosté slovo.
Bohužel nic z toho by se nedělo, kdyby auta neprodávali za tak směšné prachy a neměl každý pred barakem minimálně 2 a více aut.
Kdyby auta stáli 1-2 milióny, tak by silnice byli prázdné, vzduch čistý a lidi co neumí řídit by jezdili hromadnou dopravou.
Odpovědět0 5
za zlých komančů kdy byl !ůtlak, nesvoboda a šmírování" vás policejní kontrola zastavial 2, maximálně 3x do roka a kamer bylo po celé republice ani ne stovka. za dnešní svobody jsou kamer tisíce, prakticky jste sledováni na každém kroku, odposloucháváno je 100% hovorů a te´d vás ještě udá vaše vlastní auto. Svatí komanči, proboha vraťte se a vymeťte tuhe hrůzu.
Odpovědět6 6
copak sis šlehnul? :D jediný důvod proč to nebylo za komárů že nebyli technologie :D jo svatí komanči když si měl vlastní hlavu což očividně nemáš tak si šel sedět protože si ohrožoval svými názory režim. udělej jednou něco prospěšného a táhni do ruska nebo číny tam si užij tvůj rudej sen nebo skoč do zdi.
Odpovědět5 5
A) nedostatek technologie je nesmysl. Rozhodně jí bylo dost, abya mohlo být třeba podstatně víc kamer nebo odposlechů. Akorát to ani "totalita" nepovažovala za nutné.
B) a děkuji, že jste se tak pěkně a svobodně projevil. Je krásné, když se "demokratovi" na chvilku odfoukne maska a on se svobodně projeví, dle svého vychování. Zcela bez vyjímky je to na úrovni chování vepře v chlévě. A to máte tu drzost se prohlašovat za lepší lidi..
PS: ten mínus není ode mě.
PPS: a až vám jednou dojde, že jsem měl pravdu, tak už bude pozdě. Šrouby budou dotažené tak, že si nebudete smět ani hodit špagát.
Odpovědět6 5
tak určitě :D komouši byli rádi že mají vůbec jídlo natož tuto všechno :D ty si naivka :D právě že každá totalita považuje za nutné naprosté sledování, když nějakej primitiv neuznává demokracii proč by se sním mělo jednat demokraticky prostě vypráskat jako psa, proč nejsi v rusku když je to tak lepší hm? protože víš že to stojí za hovno a jen kecáš opice, jistě že ty tak máš pravdu :D přestan fetovat, komouši se měli vymlátit potom co sme se jich konečně zbavili ale pravda bral bych komanče bych tě hned nahlásil za nepřítele režimu a už by ti uřezali koule :D a bylo by o pitomce méně.
Odpovědět2 4
Prý technologie bylo dost... LUL ..., ale i kdyby, kdo by to množství dat procházel a vyhodnocoval. V té době nebylo žádné rozpoznávání obličejů a ani "jednoduché" čtení SPZ aut. Kdo by se probíral hodinami záznamů a hledal něco nepatřičného? "Totalita" považovala za nutné sledovat co možná nejvíce lidí, právě a proto, že na to neměla dostatek technologií, tak se snažila získávat běžné lidi, kteří měli "podávat hlášení" (tzv. práskat) na své sousedy, spolupracovníky a někdy i na své příbuzné. To byli "spolupracovníci STB" a bylo jich tolik, že i poté, co do šlo po revoluci ke skartaci, kterou si "zařídili" lidé, kteří na to měli vliv, peníze a "kamarády", je v seznamu spolupracovníků přibližně 125000 osob.
Co se týká sledování, tak černé skříňky v autech budou podobné černým skříňkám v letadlech a to nemá s Velkým Bratrem nic společné (O Velkém bratru v dalším odstavci.). Na černé skříňky dojde až v případě nehody, takže žádný velký bratr se nekoná. Dnes si navíc každý rozumný řidič pořídí kameru, aby měl důkaz, že to nebyla jeho chyba, no a pokud byla, pak si myslím, že správné, když za takovou chybu ponese odpovědnost.
Pokud si myslíte, že režim jako byl u nás socialismus, byl v pohodě, můžete si takový režim vyzkoušet. Přestěhujte se do Severní Korei, ale pokud by to na Vás přeci jen byla moc silná káva zkuste Čínu. V Číně jsou technologicky na velmi dobré úrovni, žádná extrémní chudoba, jen musíte jít režimu na ruku. Zrovna teď tam zavádějí skutečného Velkého bratra, který by jim záviděl i George Orwell... Tento systém Vás bude sledovat možná i na toaletě a bude Vás hodnotit. Čím méně bodů budete mít, tím méně budete mít možností. Přeběhnete na červenou, i když jsou 3 ráno a nikde žádné auto a ni člověk? Kamery vidí, body dolů. Navíc budete veřejně zobrazován na LCD panelech "nástěnkách ostudy". Někdo vás slovně urazí a vy mu na oplátku ukážete prostředníček? Kamery vidí, body dolů... atd., atd... A teď POZOR, teď přichází ta úžasná věc. Koupíte si výrobek, který si vybral také jiný člověk, co měl špatné bodové ohodnocení? Vaše body dolů... ;-D No není to úžasné, Horste? Máte málo bodů? Neprodáme vám lístek na vlak... Co? No a ano, jdi třeba pěšky, ale vlakem nepojedeš. Máte málo bodů? Důvod, proč vás vyhodíme z práce, protože v naší firmě pracují jen lidé, kteří mají bodování v pořádku a vy jste nežádoucí osoba. Nemáte práci?!? LUL, body dolů. Seženu si jinou práci... Ne, ne, nikdo jiný Vám práci nedá, máte málo bodů. Nemáte a práci a peníze, nemůžete zaplatit nájem... Body dolů. Ale, jak si tedy zvýším počet bodů, když nedostanu práci? Nezájem, neměl jste chodit na červenou!!!
Výše popsané není utopie. To je realita, která se aktuálně v Číně zavádí a v tuto chvíli se testuje. Pokud to ještě nikomu nedošlo, tak daný systém vytvoří dvě skupiny lidí. Ti co budou mít velký počet bodů oproti těm co budou mít malý počet bodů. Těm s malým počtem bodů nezbude nic jiného, než se stát fakticky otroky pro ty s velkým počtem bodů, kteří jim nakonec milostivě umožní něco dělat a možná se i jednou za den najíst...
Pokud mám tedy porovnávat utahování šroubů zde v Evropě a v Asii, pak se na mě nezlobte, ale raději si vyberu Evropu. Zde mám alespoň naději, že se může něco změnit. Například Anglie se loučí s EU. Bez ohledu na to, zda je to správný nebo špatný krok. Je to příklad toho, že zatím svoboda volby a svoboda obecně není narušena.
Nějaké nařízení o "sledování řidičů", které ve skutečnosti znamená vybavení aut různými asistenty je oproti tomu co se děje v Asii neporovnávatelné.
Odpovědět2 0
Přesně to jsem chtěl napsat ke komentáři, na který reagujete. Musel jej napsat člověk, který ten systém nezažil nebo byl jeho aktivní součástí. :-(
Odpovědět1 0
Aneb Svaz evropských socialistických republik v praxi. Pěkně krok po krůčku v rámci všeobecného dobra ukrajujeme svobodu všem. Tohle nemůže moc dlouho vydržet.
Odpovědět8 0
Vážně jsi si tím názvem jistý? Sice tady tenhle trend "hodit na bolševika všechno" ještě přežívá, ale já si skoro myslím, že je dobré nechat tyhle žvásty už za námi a nazývat věci pravými jmény. Budu se opakovat, ale ... bolševik/StB by jim mohl/a závidět... Běžně označuji trend velkého bratra & cenzuru v Evropě za Spojené státy evropské.
Odpovědět4 1
V USA robili prieskum že dopravne nehody spôsobuje v 60% pripadoch mobil. Dalej dopravne nehody spôsobuju pomaloiduci vodiči, lebo vynervuju desiatky ludi za nimi svojou bezohladnou pomalou jazdou pri ktorej si telefonuju fajčia... Rychlejšie iduci vodič prave že dopravne nehody nespôsobuje, lebo ten sa 100% sustredi na cestnu premavku. Denne stravim 5 hodin za volantom velmi dobre poznam dôvody havarii a ani v prvej desiatne to niesu rychlejšie iduci vodiči!
Odpovědět11 5
Tak to je lež a demagogie, obhajoba proč jezdit jak nezmozek že. Totální prasata svým předjížděním způsobují nejhorší nehody. Když mám na tachometru 95 (90 reálně) a předjíždí mě idioti 130 přes horizont kam nevidí tak je to cajk jo? Že si rozmastí svůj mozek mě zamák nevadí, jim v tom fandím, ale že sebou vezmou nevinné životy, za to by měli jít do kriminálu. Do té doby tu budou vymírat menší městečka na silnicích každý rok jen v ČR. Loni 565 lidí.
Odpovědět8 4
asi tak člověk jede maximální povolenou rychlost a stejně se paka lepí a čekají až mohou předjet a dokazovat si co nejsou když mohou jet rychleji.
Odpovědět7 3
tak pokud jedete 90kmh na dálnici kde je 130, tak se fakt nedivím že vás předjíždí. Pokud jedete na rovince kde je přehled 90 tak se taky nedivím že vás předjíždí když se tam dá evidentně jet 130, je prostě obecně taková demence mezi lidma, která je způsobena tím, že vozidla řídí lidé, kteří by v životě neměli dostat řidičák do ruk.
Odpovědět1 8
opravdu myslel dálnici, prober se, kdyby napsal že jede 130 tak řekneš no ale to jsi na letišti ne? vy prasečí řidiči si vždy něco najdete, vůbec by vám neměli dát řidičák psycho testy na vás.
Odpovědět3 2
Ono si to treba zobrat z druhej strany. Dnes napriklad som sa plahocil za kamionom (evidentne pretazenym) 60 - 70 km/h. Predbehnut sa to nedalo, lebo mam trapnu 1,4 TDI s 250 K na tachaci. Takze asi toto odkazoval. Problem je, ze kamiony to mat nemusia, tak naco mi to je. Nakoniec to dopadlo tak, ze som bol brzda ja + kamion + dalsie 3 dodavky. Momentalne je uzavrata cesta medzi MA- Rohoznik, obchadzka je tankodrom a naviac sa ako vzdy v y s r a l i na udzbu takze krajnica je sama diera. Uz aj kamiony musia ist stredom, ak ide oproti autobus / kamion musi jeden z nich pomaly zastavit inak skonci v jarku. Ak pocas predbiehania mi to zakape tak to auto rozmlatim. Ked pojdem unaveny z prace dom a kamera vyhodnoti, ze som moc unaveny ako sa mam dostat dom ? Nakolko skvelo funguje SAD tak autobusom idem 1:30 autom 35 min (prestupujem v MA). Des tusim mi ta stara raroha musi vydrzat do konca zivota :( Nemam na to, aby som si kupil auto, mozno tak za 4 - 6 korov a to uz to tu bude platit. Este ma napadla sialena mysielnka, slohnut znacu 50 a dat ju na dialnicu. To budu vsetci nadavat, ked im auta nepojdu :) Uzasne. Pripadne niekto zisti ako zmanipulovat senzor a je vymalovane. (Nieste schopny soferovat ste opity) :) taky malinky hack ;) Vid USA a ich nudzovy gombicek, kde vsetky auta hackly a zmenil im radiostanicu, aby dokazal, ze je to nahovno.
Odpovědět2 0
Jardo, u tvých komentářů k IT se vždy zasměji. Tady jsi to ale přehnal, protože tady se bavíme o lidských životech. Takže ten tvůj názor "přehledný" úsek klidně 130 moc vtipný není a ta 90 na dálnici vlastně také ne, kamiony do stoupání (i mírných) o moc víc nejezdí, takže pokud těch 90 někomu stačí, co je na tom špatného?
Odpovědět0 0
Právě jste pohřbil demokracii, vážený pane. I ten pomalu jedoucí řidič má právo se po komunikaci pohybovat, ostatně definujte termín "pomalu jedoucí". Že jede na komunikaci o 5 km/h pomaleji, než je limit? Nebo jede "jenom" o 5 km/h rychleji než je limit, ale pro Vás je to stále moc pomalé? A to, že Vás tímto "vynervuje", by spíše inklinovalo k tomu, aby jste navštívil psychologa a pobavil se s ním o zvládání Vašich emocí. Protože to Vaše "vynervování" s největší pravděpodobností povede k nějakému riskantnímu manévru, kterým ohrozíte nejen sebe (to je mi úplně fuk), ale i ostatní účastníky silničního provozu. A pro co? Proto, že Vy ušetříte "svižnou" jízdou 10-15 minut? Zamyslete se nad sebou a nad Vašimi názory, prosím.
Odpovědět3 0
tuto vypadá rozhodně rozumě přitom jak dnes lidi řídí tak je potřeba s tím něco udělat.
Odpovědět1 11
V Dansku zvyšili rychlosť v meste na 70km/h a nehodovosť im klesla o 40%.
Odpovědět6 2
nejsme dánko ;) tady polovina řidičů nezná ani dopravní předpisy a jezdí jak prasata, předepsaná rychlost jim nic neříká
Odpovědět3 5
Aha, takže v Anglii jsou asi úplně tupí, když se zabývali důsledky rychlosti na chodce? Aby jste si jednou neříkal, proč ten chlápek srazil Vaše dítě povolenou 70tkou a ne tou anachronickou 50tkou. :-(
Odpovědět0 0